XIX Sesja Rady Miejskiej w Rabce – Zdroju+materiały

10978554_338264716358393_7817533216058110963_n

Przewodnicząca Rady Miejskiej w Rabce – Zdroju informuje,
że 24 lutego 2016r. /środa/ o godz. 9:00
w Urzędzie Miejskim w Rabce – Zdroju
przy ul. Parkowej 2 (Sala Obrad) odbędzie się
XIX Sesja Rady Miejskiej w Rabce – Zdroju

Porządek obrad:

1. Otwarcie XIX sesji VII Kadencji Rady Miejskiej w Rabce – Zdroju.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z XVIII sesji VII Kadencji Rady Miejskiej w Rabce – Zdroju.
4. Sprawozdanie Burmistrza Rabki – Zdroju z działalności międzysesyjnej.
5. Podjęcie uchwał na wniosek Burmistrza Rabki – Zdroju:
1) w sprawie: ogłoszenia tekstu jednolitego Statutu Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rabce – Zdroju,
2) w sprawie: zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Rabka – Zdrój na lata 2016-2025,
3) w sprawie: zmian w budżecie gminy na 2016 rok.
6. Poinformowanie o  pismach skierowanych do Rady Miejskiej.
7. Interpelacje radnych.
8. Zapytania i wnioski radnych.
9. Wolne wnioski.
10. Zamknięcie sesji.

– do udziału w której serdecznie zaprasza

Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Rabce – Zdroju
/-/ Maria Górnicka – Orzeł

Materiały Na XIX Sesję RM

2 thoughts on “XIX Sesja Rady Miejskiej w Rabce – Zdroju+materiały

  1. Refleksja nt bip-u po sesji RM
    WSA: należy stwierdzić, że BIP jest szczególnego rodzaju źródłem informacji, albowiem podlega szczegółowej regulacji ustawowej. Informacje w nim zawarte cechuje zatem ponadprzeciętna wiarygodność. Winny one być aktualne oraz umieszczone w taki sposób, aby dostęp do nich był łatwy i przejrzysty.
    IV SA/Po 477/12 – Wyrok WSA w Poznaniu z dnia 2012-09-05
    Złośliwość P,Przybyło w stosunku do radnego M. Cieplińskiego imputująca, że nie potrafi znaleźć informacji w bip-ie. Nie mógł znaleźć bo ich nie ma!

    “Biuletyn Informacji Publicznej jest szczególnego rodzaju źródłem
    informacji, albowiem podlega szczegółowej regulacji ustawowej. Informacje w nim zawarte cechuje zatem ponadprzeciętna wiarygodność. Winny one być aktualne oraz umieszczone w taki sposób, aby dostęp do nich był łatwy i przejrzysty. W kontekście powyższego Sąd stwierdza, że za niedopuszczalną w świetle obowiązujących przepisów należy uznać sytuację, w której dane umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej są od wielu miesięcy nieaktualne
    IV SA/Po 971/11 – Postanowienie WSA w Poznaniu z dnia 2011-10-18
    Jak prowadzony jest bip?
    Przykład:
    Wydział Architektury i Gospodarki Przestrzennej
    2010-2014 -późniejszych zestawień nie ma zestawień nie ma
    Informacje – ogólne informacje są zamieszczone
    Podział organizacyjny (osoby)- nic nie ma
    Dokumentacje kontroli – nic nie ma
    Realizowane procedury – nic nie ma
    Ewidencje rejestry i archiwa – nic nie ma
    Zadania – nic nie ma
    Przykład:
    MOK (założone w 2004 i od tego czasu nie pojawił się żaden wpis)
    Strona główna Miejski Ośrodek Kultury Kontakt
    Liczba odwiedzin: 1501
    Menu
    Kontakt
    Procedury
    Statut
    Kierownictwo
    Struktura
    Ewidencje i rejestry
    Dzialalnosc
    O jednostce
    Majatek
    Budzet i inwestycje
    Zamowienia publiczne
    Regulamin
    Dokumentacje kontroli

    Tak wygląda dobrze prowadzona strona Bip-u
    JAWNOŚĆ i RZETELNOŚĆ

  2. Miło mi poinformować, że Państwa działania powoli przynoszą skutek – otóż pojawiły się na bip-ie sprawozdania z działalności międzysesyjnej p. burmistrz, czy protokoły sesji RM.
    Czytając sprawozdania stwierdzam, że (cytując klasyka) “burmistrz to ma klawe życie”. Wykazana w sprawozdaniach aktywność burmistrz ogranicza się do “wydania” kilkunastu zarządzeń na miesiąc (11 lub 17 na miesiąc jak w ostatnich sprawozdaniach). Jeżeli ktoś jest dumny z tego co robi, chętnie dzieli się tym z innymi. Chyba, że nie ma czym się chwalić…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

14 − fourteen =

Solve : *
1 + 28 =